BoekStart Kampen

Iedere woensdag van 10.00 tot 11.30 uur is het reuzegezellig in de Bibliotheek. Kom je ook?

Ontmoet andere (groot)ouders/verzorgers, lees een boekje samen met je klein-/oppaskind en/of kom naar het voorleesmoment.

Gratis toegang

De toegang is gratis, en iedereen van 0 - 4 jaar, en natuurlijk (groot)ouders/verzorgers, is van harte welkom. Je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.

Gratis lid

Ben jij of je kindje (nog) geen lid van de Bibliotheek? Meld je kindje aan en ontvang het leuke BoekStart-koffertje! Tot en met 17 jaar is het lidmaatschap gratis!

gratis koffertje

Thema-ochtenden

Regelmatig zijn er ook thema-ochtenden met leuke extra's zoals voorstellingen, workshops, muziek en dans. Houd de agenda op deze website in de gaten, en/of volg ons op Facebook!

Om de week is het CJG (Centrum voor Jeugd en Gezin) aanwezig om vragen te beantwoorden.

Het begint met lezen

Samen een boekje lezen – plaatjes aanwijzen en verhaaltjes vertellen – versterkt de band met je baby. En kinderen die als baby al zijn voorgelezen, zijn later beter in taal. Je kan dus niet vroeg genoeg beginnen met voorlezen. Vanuit deze gedachte is BoekStart ontstaan: een programma dat kinderen van 0 tot 4 jaar en hun ouders van boeken laat genieten.

bannerboekstart2

Wil je meer informatie, tips en weetjes? Kijk eens op BoekStart.nl

Datum woensdag 29 maart 2023
Waar Van Mulkenzaal, 2e etage Stadskazerne