Inloopspreekuur BoekStartCoach Irma - IJsselmuiden

Kom kletsen met BoekStart-coach Irma Hollander. Ze heeft hele leuke (voor)leestips en kan je ook alles vertellen over digitaal voorlezen en speellezen.

BoekStart Coach Irma Hollander kan je alles vertellen over de Bibliotheek. Ze kan je kindje gratis bieb-lid maken, geeft uitleg over de Bibliotheek en rondleidingen en geeft advies op maat.

Welke boekjes zijn leuk en leerzaam voor jouw kindje(s)? Hoe kun je samen spelend boekjes lezen? Irma kan je er alles over vertellen.

Kletsen met BoekStartcoach Irma:

Kom eens kletsen met Irma of maak een afspraak met haar, in de bieb of bij jullie thuis, of kom eens naar haar spreekuren:

• Kampen (Stadskazerne, 2de etage), iedere woensdag 11:00 - 12:00 uur

• IJsselmuiden (Kulturhus), iedere donderdag 11:00 - 12.00 uur

06 - 170 104 73  •

BoekStart ochtenden

Ook geeft Irma tijdens de BoekStart Ochtenden korte workshops over (digitaal) voorlezen en speellezen voor kindje(s) van 0-4 jaar, zoals met Bereslim en De Voorleeshoek

Ben je (groot)ouder, oppas, begeleider van kinderen van 0-4 jaar? Dan ben je van harte welkom.

Geen lid van de bieb? Geen probleem. De BoekStart Ochtenden zijn er voor iedereen. Toegang is gratis.

Onze BoekStart-vrijwilligers schenken met plezier gratis koffie/thee/limonade en maken graag een praatje met je.

BoekStart op Facebook

Klets je ook mee in de besloten Facebook-groep BoekStart Kampen? Word lid!

1901 BoekStart FBgroepOMSLAG

BoekStart Kampen

Lid worden
Leuk dat je de groep BoekStart Kampen bezoekt! Of je nu werkt met kinderen van 0-4 jaar of zelf kinderen hebt van deze leeftijd: In deze groep vind je...

Het begint met lezen

Samen een boekje lezen – plaatjes aanwijzen en verhaaltjes vertellen – versterkt de band met je baby. En kinderen die als baby al zijn voorgelezen, zijn later beter in taal. Je kan dus niet vroeg genoeg beginnen met voorlezen. Vanuit deze gedachte is BoekStart ontstaan: een programma dat kinderen van 0 tot 4 jaar en hun ouders van boeken laat genieten.

Gratis BoekStartkoffertje

Je kindje mag GRATIS lid zijn van de Bibliotheek, t/m het 17e jaar!

Als je baby ongeveer 3 maanden is, krijg je via het consultatiebureau een brief met allerlei informatie waaronder een waardebon voor het BoekStartkoffertje.

Ga met de waardebon naar de Bibliotheek, maak je baby lid en ontvang het gratis BoekStartkoffertje, bezoek de BoekStarthoek en bekijk welke nieuwe boekjes jij en je baby kunnen ontdekken!

Jijzelf mag ook profiteren, want als BoekStart-ouder mag je een jaar lang lid zijn met 50% korting!

In het koffertje zitten twee boekjes, (een liedjesboekje en een boekje geschikt voor baby's). Bij ieder boekje hebben we handige en leuke voorleestips verzameld.

Irma kan je ook alles vertellen over de BoekStart Ochtenden, VoorleesExpress, Taalpunt en Kinderzwerfboek.

Datum donderdag 11 mei 2023
Waar Kulturhus, IJsselmuiden
Voor wie Kinderen (0-4 jaar), Volwassenen (18+)