Infopunt

Hulp nodig? Bijvoorbeeld bij vragen over belastingen & toeslagen, mantelzorg, studiefinanciering, werk zoeken, nieuwe mensen leren kennen?
Of bij een brief van de overheid? Stel uw vraag bij het Infopunt.

Het Informatiepunt is er om mensen te helpen met allerlei vragen. Je kunt er terecht voor betrouwbare informatie over wonen, werk, zorg, welzijn en nog veel meer.
Bijvoorbeeld met een brief of een e-mail van de overheid waarvan je niet goed weet wat je er mee moet. Wist je dat 4 miljoen mensen in Nederland zulke brieven lastig vinden?

Je kunt met al je vragen terecht bij het Informatiepunt. Vrijwilligers en medewerkers van de Bibliotheek en WijZ Welzijn Kampen helpen je met het vinden van informatie op internet.
Zo nodig kunnen zij je helpen met het maken van een afspraak.

Openingstijden:

• Dinsdag, 10.00 - 12.30 uur
  • Woensdag, 10.00 - 12.30 uur (vanaf 16 maart, in CafĂ© Paatje in De Stadskazerne)
  • Donderdag, 13.00 - 15.30 uur

Waar:

Bibliotheek Kampen in De Stadskazerne, 1e etage

Of bel tijdens kantooruren:

Informatiepunt Label RGB

Datum donderdag 11 mei 2023
Waar Ontwikkelplein, 1e etage in de bieb
Voor wie Volwassenen (18+)