Kinderboekenweekfeest!

Kinderboekenweekfeest! Woensdagmiddag 4 oktober trappen we de Kinderboekenweek af met ons jaarlijkse Kinderboekenweekfeest van 14.30 – 17.00 uur! Met o.a.

• Voorstelling ‘Bij mij thuis’  Een hartverwarmende en grappige voorstelling bij het thema van de Kinderboekenweek. Door Spiegelbeesten en Cootje Theater. Over armoede thuis en dat iedereen maar zo een held kan worden! Magisch poppenspel, mooie personages in een verhaal dat iedereen raakt.’ Tickets zijn gratis, wel vooraf reserveren!
  • Kom verhalen maken, maak een foto en schrijf een verhaal
  • ‘Dit ben ik’ – Maak je eigen familiestamboom met het Stadsarchief
  • Coverquiz met Dokter Leesplezier
  • Huizen bouwen met Lego en Kapla
  • Kinderboekenverkoop
  • Maak je eigen (huis)sleutelhanger
  • Speel-O-theek
  • (Voor)leeshoek
  • Dansen met RKDOS

Je bent van harte welkom!

Kinderboekenweek 4 t/m 15 oktober thema: 'Bij mij thuis'

Bij mij thuis lezen we elke avond voor het slapengaan. Bij mij thuis kun je heel ver boven de stad uitkijken. Bij mij thuis vieren we het Suikerfeest. Bij mij thuis wonen twee mama’s. Bij mij thuis eten we elke vrijdag patat. Bij mij thuis zijn alle deuren breed genoeg voor de rolstoel van mijn broertje. Hoe is het bij jou thuis? Wat maakt jouw huis een thuis? Bij iedereen is het thuis anders. We kunnen zo veel van elkaar leren!

Datum woensdag 4 oktober 2023
Waar Bibliotheek Kampen