Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Lezing Marit Törnqvist ‘Moedertaal en vaderland’

Marit Törnqvist is illustrator en schrijver van kinderboeken. Deze lezing gaat over meertaligheid en hoe het is om tussen twee culturen en met twee culturen op te groeien.

Marit Törnqvist werd in 1964 in Uppsala (Zweden) geboren. Op haar vijfde verhuisde ze met haar Nederlandse moeder, Zweedse vader, broer en zus naar Nederland.

Ze zegt er zelf over: Het is een heel persoonlijk verhaal dat vaak mensen in het hart raakt en doet beseffen waarom het behoud van de moedertaal zo belangrijk is.

Wees welkom en blijf vooral om nog even na te praten met een kopje koffie of thee.

Woensdag 14 februari in de maand van de meertaligheid.

Locatie: Bibliotheek – Johan van Mulkenzaal

19.15 – 19.30                   inloop koffie en thee

19.30 – 19.40                   welkom

19.40 – 20.40                   lezing Marit

20.40 – 21.15                   koffie/thee/ na praten

Entree: Waardebepaling achteraf. Na de lezing ontvang je een e-mail met de mogelijkheid om bij te dragen aan de kosten van deze activiteit. Ook bestaat de optie om tijdens de avond zelf een bijdrage te geven via een QR-code.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum woensdag 14 februari 2024