Inloop workshop onverwachte ontmoetingen

Bouw je mee aan manieren om contact tussen mensen in de bibliotheek tot stand te brengen? Schuif aan bij Willemijn tijdens de inloopworkshop Onverwachte Ontmoetingen in café Paatje.

Tijdens de workshop onverwachte ontmoetingen onderzoeken we samen welke manieren we kunnen bedenken om meer ontmoetingen in de Stadskazerne mogelijk te maken. schuif aan en doe lekker mee.

Deze workshop wordt gegeven door kunstenaar Willemijn den Harder (Studio Wil en Wij).

Willemijn is beeldend kunstenaar. Samen met Bibliotheek Kampen doet zij onderzoek naar onverwachte ontmoetingen.

Halte onverwachte ontmoetingen is de thuisbasis van haar onderzoek. Hier kun je meedoen, je stem laten horen en dingen zien die al gemaakt zijn. Je vindt Halte onverwachte ontmoetingen op de begane grond van de Bibliotheek in de Stadskazerne, naast de uitleencomputers.

Halte Onverwachte Ontmoetingenklein

Halte Onverwachte Ontmoetingen15klein

Het onderzoek naar onverwachte ontmoetingen is een project van Bibliotheek Kampen, Bibliotheek Twente en Rijnbrink. Naast Willemijn den Harder, doen ook Françoise Braun en Casper Teijgeler van Kunstconstructie en Bastiaan van den Berg van in je hemd mee. Het project wordt mede mogelijk gemaakt door financiering van het Fonds voor Cultuurparticipatie.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum woensdag 3 april 2024